SKAPA DIN BILMATTA HELT EFTER DINA ÖNSKEMÅL:

Beställa och ta emot

När får jag min beställning?

Tygmattorna har en leveranstid på 3-4 arbetsdagar. Gummimattorna och bagagerumsmattorna har en leveranstid på 2-3 veckor.

Varför levereras inte paketet inom 24 timmar?

En snabb leveranstid är mycket viktigt. Men när du beställer hos oss, gör vi klart dina mattor på beställning. Eftersom det finns många olika bilmodeller, och många olika färger och kvaliteter, finns inte allt detta på vår lager. Vi producerar allt själv och vi behöver tid för det. Vi gör vårt yttersta för att leverera paketet så snabbt som möjligt.

Vilka leveransalternativ kan jag välja?

Vi levererar alla våra paket med Nordpost. Andra leveransalternativ är inte möjliga.

Gick min beställning igenom?

Jag fick nämligen ingen bekräftelse? Det är bra att kolla din skräppost. I de flesta fall har beställningen mottagits och behandlar vi redan din beställning, men bekräftelsemailen hamnar i din skräppost.

Kan jag ändra beställningen som jag redan har lagt?

Det är möjligt tills du får ett e-postmeddelande från oss om att mattorna har skickats till fabriken för produktion. Det är vanligtvis på beställningsdagen på kvällen. Tyvärr kan det inte ändras efter det.

Vad kan jag göra om jag har beställt en artikel flera gånger av misstag?

Vänligen kontakta oss. Vi ser ofta själv att det händer och vi kommer i så fall kontakta dig. Men du kan också snabbt skicka ett e-postmeddelande till: onlinebilmattor@gmail.com

Vad ska jag göra om jag inte är nöjd med leveransen?

Skicka ett e-mail till oss (onlinebilmattor@gmail.com). Om mattorna inte passar, ange så exakt som möjligt vad som inte passar (vilken matta, fäste / passform etc. ...) vi letar då efter en lösning tillsammans. Vi garanterar en bra passform. Så om matta inte passar i din bil, kan du returnera mattorna på vår bekostnad.
Hur beställer jag något på er webbplats? Välj först ditt bilmärke, modell och sedan årsmodell. Välj sedan önskad kvalitet och alternativ och avrunda med att betala.

Vad ska jag göra om jag inte är nöjd med leveransen?

Skicka ett e-mail till oss (onlinebilmattor@gmail.com). Om mattorna inte passar, ange så exakt som möjligt vad som inte passar (vilken matta, fäste / passform etc. ...) vi letar då efter en lösning tillsammans. Vi garanterar en bra passform. Så om matta inte passar i din bil, kan du returnera mattorna på vår bekostnad.

Hur beställer jag något på er webbplats?

Välj först ditt bilmärke, modell och sedan årsmodell. Välj sedan önskad kvalitet och alternativ och avrunda med att betala.